.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهرستان شدن «کلاچای» مهم‌ترین مطالبه مردم است

شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای گفت: شهرستان شدن کلاچای مهم‌ترین درخواست و مطالبه مردم از شورای این شهر است.

مرتضی‌علی عسکری امروز در گفت‌وگو با فارس در کلاچای یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این شهر را شهرستان شدن کلاچای عنوان کرد.

وی اظهار کرد: استقلال یافتن و مستقر شدن اداره‌ها یکی دیگر از دغدغه‌های مردم در شهر کلاچای است.

رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای با بیان اینکه این شهر دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است، تصریح کرد: کلاچای ظرفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند تبدیل به شهرستان شود.

وی ادامه داد: همکارانم در شورا و شهرداری از روزی که فعالیت خود را آغاز کردند در صدد خدمت به مردم کلاچای هستند و از توان تمام خود برای این منظور بهره گرفته‌اند.

*کلاچای نگین شمال کشور می‌شود

عسکری با بیان اینکه تلاش ما این است شهر کلاچای را به هم‌استانی‌های خود بشناسانیم، خاطرنشان کرد: می‌خواهیم ظرفیت‌های شهر زیبای کلاچای را به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما این کلاچای را نگین شمال کشور کنیم، خاطرنشان کرد: تاکنون اقدام‌های زیادی در این شهر انجام شده است.

این مسئول مرمت ساختمان شورا و شهردار و حوزه معاون شهری در پارک شهر کلاچای را از جمله اقدام‌ها ذکر کرد و گفت: کارهای داخلی شامل جدول‌گذاری خیابان‌ها و معابر و ترمیم سنگ فرش‌های خیابان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری دو طرح در دست اجرا است، افزود: بازگشایی خیابان امام رضا (ع) و اتمام پروژه ناتمام خیابان معلم است که همکاران شهرداری و شورای شهر در حال برنامه‌ریزی برای انجام آن هستند.

*وقفه 9 ساله در راه‌اندازی ایستگاه سی‌.ان‌.جی کلاچای

عسکری با اشاره به وقفه 9 ساله در راه‌اندازی جایگاه سوخت سی‌ان‌جی شهر کلاچای گفت: امیدواریم این جایگاه دو ماه دیگر راه‌اندازی شود.

وی وجدان کاری، خوشرویی با مردم، برقراری عدالت، صداقت، صمیمیت، همفکری با اعضای شورا، تلاش و کوشش و پشتکار را اساس کار و فعالیت شورای شهر کلاچای برشمرد و خواستار توجه  ویژه مسئولان نسبت به این شهر شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای خاطرنشان کرد: از مسئولان می‌خواهیم کلاچای را جدا از شهرستان رودسر ندانند و این شهر را از بن بست نجات دهند.

به گزارش فارس، شهر کلاچای با توجه به اینکه شهر واجارگاه را نیز زیرپوشش خود دارد فاقد حتی یک درمانگاه و دادگستری است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.